[Csaladtortenet 2] [MACSE: 16935] Cinkotai evangélikus régi temető

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2018. Jan. 11., Cs, 20:49:42 CET

Kedves Ili,

Mivel a billiongraves applikacio feltolteskor magaval viszi a fotot es az
adatokat az adatbazisaba, ezert a telefonon nem marad meg belole semmi. Az
app nem is a telefon fenykep mappajaba menti a vele keszitett kepeket,
hanem a sajatjaba, hozzateve a GPS-koordinatakat a hatterben.
Innen nincs atjaras mashova, igy mas adatbazisba nem tolthetok fel a
billiongraves-szel keszitett fotok.
Mellesleg jegyzem meg, hogy nevehez huen, ha meg nem is milliardnyi, de
millionyi sirko kepe van az adatbazisaban, GPS-koordinatakkal, sirhely
szintu terkepi megjelenitessel es sok-sokmillio keresheto (a MACSE Sirkovek
tobbszintu keresojenel egyszerubb keresovel) nevvel az egesz vilagbol, igy
a MACSE sirko projektje nem biztos, hogy - nem lebecsulve a projektben
resztvevok elvegzett munkajat - hasznosabb. (Ellentetben pl. az anyakonyv-,
vagy emlekmu-indexelessel, amiben viszont magyar viszonylatban meg mindig
hianypotlo a MACSE projektje)

Udv
Krisztian