[Csaladtortenet 2] Fénykép elemzés, azonosítás

Beatrix Julianna Philpott csaladfa2 at gmail.com
2018. Jan. 17., Sze, 18:03:20 CET

A muzeum listaja pontatlan, sajnos elmondhato, hogy pont a fizetett
"szakertok" ertenek a legkevesbe a szakmajukhoz. Lengyel Samu mar 1862-ben
is mukodott Balatonfureden, ezt a korabeli sajtohiradasok tanusitjak, s en
is tanusithatom par millio hasonlo korabeli fenykep tanulmanyozasaval a
hatam mogott, hogy a te fotod 72 elotti.
A muzeumi listat fenntartassal kell kezelni, nem ritka, hogy 20-30 evvel is
felredataljak a kepeket.

Udv, Beatrix

*Philpott Beatrix Julianna*
*genealogist and photo collector*
*genealógus, XIX. századi fotográfiák gyűjtője*
e-mail: csaladfa2 at gmail.com
honlap: http://genealogia.blog.hu/
fényképgyűjtemény: http://www.flickr.com/photos/genealogus/