[Csaladtortenet 2] Borsi Imre 1870-1943

Judit Gelei macsepenztaros at gmail.com
2018. Jan. 17., Sze, 22:45:31 CET

Kedves Kutakodók!

Én a képen egy 45-50 körüli férfit látok, aki esetleg katonai egyenruhában
van (lásd sildes sapka sapkarózsával), ami az IVH-ból ismerős, de mivel
rangjelzés nincs sehol, inkább leszerelt katonának tűnik. A bányász
egyenruhát nem ismerem.
A szék és a mögötte levő szépen rakott fal tehetősebb környéket sejtet.

Üdv. Judit