[Csaladtortenet 2] Megoldás és őskereső

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at yahoo.com
2018. Jan. 18., Cs, 20:38:41 CET

> 1. Mi a megoldás erre az Fs-en (index): We are unable to display search> results due to technical difficulties. Please try searching again in a few> minutes> Gyakorlatilag nem tudom használni a Records-ot.

Ha már egyszer működött, de a változott keresésre ezzel jön elő, akkor néha a böngésző "vissza" gombjával mégis megjelennek az eredmények. Máskülönben csak azt tudom ajánlani, hogy valamit változtass a keresésen és nyomd meg újra a gombot. A hibajelzésben írt pár perc tapasztalatom szerint nem segít.