[Csaladtortenet 2] Bihardiószeg, Diosig helytörtenet

Tunde Huszar tuuundiii at gmail.com
2018. Jan. 20., Szo, 19:01:25 CET

Kedves Listasok,

Ez a regio engem is erdekelne.
Fokent Bihardioszeg, Elesd, Pecze-Szollos, Nagyvarad bukkantak fel az egyik agon, 1850 - 1950 idoszakban.

Anett, az itt kutatott fo csaladnevem a Vendler, es rajta keresztul a kornyekbol, majd tavolabbrol is: Kraudy, Ujházy, altorjai Könczey, medzihradnei Medzihradszky, Csapó, Demek, fugyii Novák, kaposvári Jedlicska, Rachovetz, Váczy, Eperjessy, Csepreghy, Ipolyvölgyi, Zuchva, Olbert, Münnich, Madaras, hellbrücki Schuch, Schneller, Kuchta, Loithold, Leitenberg, Szente, Vargha, Almay, vitéz Vágvölgyi.
Fokent ADT-n talaltam anyagokat ehhez az aghoz.

Koszonettel:
Tunde