[Csaladtortenet 2] anyakönyvek aukción

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2018. Jan. 21., V, 07:58:13 CET

Komolyabb kerdes, hogy hogyan jutott hozza?
Azt tudom, hogy Karpataljarol sok anyakonyvet kiloptak a leveltarosok a
szovjet rendszerben az allami leveltarbol es eladtak
keresetkiegesziteskent.
Nem vagyok benne biztos, hogy Romaniaban ez nem tortent meg.
De persze lehet elrejtett anyakonyv is, amit kesobb valaki megtalalt.
Az aukciora bocsatast inkabb nem kommentalom...

Krisztian

Anna Gősiné Greguss <ggacs4 at gmail.com> ezt írta (2018. január 21.,
vasárnap):