[Csaladtortenet 2] segítség kérés

n/a masollrezso at t-online.hu
2018. Jan. 23., K, 11:27:00 CET

Kedves Kutató társak!
Érdeklődnék, hogy van-e valaki, aki még a Magyar Bálint minisztersége
alatt a Virgosystem kft által készített „Családi emlékezet” programot
használta. Én ebbe dolgoztam be az adatokat közel tíz évig. Aztán a
program egy olyan szöveggel, hogy „nem kezelt kivétel történt” többé
nem engedett belépni. Azóta próbálom újra összeszedni az adatokat, de
mivel az egész rokonságét csinálom, sokat érnének az eltűnt adatok.
Jelenleg Hatvany B Csaba ajánlataként az Ahnenblatt programot
használom. Ha lenne valakinek ismeretsége a Virgosystemnél, vagy
ötlete, segítsége a szoftver témában dolgozók közül, TeamViewer-rel
beléphetne a gépembe, és kijavíthatná, a leirt hibakódok alapján a
programot. Előre is köszönöm a javaslatokat, segítséget.
Üdvözlettel: Masoll Rezső