[Csaladtortenet 2] Levlista fórum

Kónya Zsuzsa zso.konya at gmail.com
2018. Jan. 24., Sze, 06:44:11 CET

Kedves Magdi!

Az Egyesülettel vagy a kutatással kapcsolatos kérdéseinek megválaszolását
különböző levelezőlistákon keresztül oldjuk meg:
http://www.macse.hu/society/levelezolista.php

Ilona arra hívta fel a figyelmet, hogy ne a MACSE belső, zárt
levelezőlistájára (macse at googlegroups.com) írjanak a segítséget kérők,
amely kifejezetten az egyesületi tagok részére, az egyesület életével
kapcsolatos ügyek megtárgyalására készült, hanem a Családtörténeti listára (
csaladtortenet at levlista.theka.hu) - amelyre most Te is írtál -, hiszen itt
szélesebb kutatói körhöz jut el a kérdés (nem csak a MACSE tagsághoz) és
előfordulhat, éppen egy nem MACSE tag kutató tud segíteni a kérdezőnek.

üdvözlettel,
Kónya Zsuzsa