[Csaladtortenet 2] 1869 körüli Tokaj térkép

Tamás Kende oliolart at gmail.com
2018. Jan. 26., P, 09:02:36 CET

Kedves Mindenki,

őseim Tokajon éltek és az 1869-es népszámlálásben is benne vannak. Sajnos a
népszámlálás házszámai úgy tűnik nem valós házszámok hanem ahogy a kérdező
haladt mindig növelte egyel. Mivel szeretném beazonosítani melyik házban
(vagy most melyik ház van a helyén) laktak így arra gondoltam hogy a
szintén korabeli kataszteri térkép (
http://mapire.eu/hu/map/cadastral/?layers=osm%2C43%2C44&bbox=2380598.2635883223%2C6125656.815277551%2C2386557.963137432%2C6128699.9644661555)
alapján megpróbálom kitalálni, hogy milyen útvonalon haladt a kérdező.
Azonban akadályba ütköztem, mert a kataszteri térkép utcanevei nem igazán
fedik le az összeírás utcaneveit. Először arra gondoltam, hogy a kérdező
nem tudta pontosan a neveket, ezért amit éppen hallott azt írta, de ennek
ellentmond Zelenák István könyve (Tokaji zsidó emlékek) ahol azokat az
utcaneveket említi ami az összeírásban is vannak (Serház, Kispiac, Vízszél,
Bodnár, Danczka). Esetleg nem tud valaki egy korabeli vagy későbbi térképet
ahol ezek az utcanevek még szerepelnek?

Nagyon köszönöm a segítséget

Üdv
Tamás