[Csaladtortenet 2] Érdekesség Nikola Tesla

Babcsányi István babciani at gmail.com
2018. Jan. 27., Szo, 01:37:36 CET

Gratulálok! A MACSE oldalon fut egy híres emberek anyakönyvi bejegyzései
projekt, érdemes beküldeni.
Az ortodox naptárból adódik az eltérés, ha 1917-ben a nov. 7-i forradalom
okt. 25-én volt, 1856-ban abszolút reális a 12 nap csúszás. Persze ennek is
egy pillanat alatt utána lehet járni, amit én most nem tettem...

Üdv

B.I.