[Csaladtortenet 2] névváltozás: Kovalikból Eszterhai

Eszterhai Zsuzsa eszterhaizsuzsa at freemail.hu
2018. Jan. 27., Szo, 21:51:12 CET

Kedves Kutatótársaim!

A névváltoztatással kapcsolatban kérdeznélek benneteket.
Volt-e alsó korhatára a névváltoztatásnak?
Meg kellett-e indokolnia, hogy miért pont azt a nevet szeretné felvenni?
Hol lehetne esetleg egy kb 1936-os névváltoztatást megnézni? (Engem főleg az utóbbi az ok érdekelne! :) )
Nagyon érdekelne, hogy Kovalik Elemér 1936 táján, miért Eszterhai-ra változtatta a nevét.!!

Előfordult  a kutatásaim során, hogy a névváltoztatás oka az volt, hogy a nagyszülők nevét akarta felvenni és továbbvinni.
De az ő esetében nem találtam vérségi kapcsolatot. (egészen az 1800-as évek elejéig visszanmentem.)

Nagyon furdalja az oldalamat a kiváncsiság!

Köszönöm előre is,!

Üdv: Zsuzsa Eszterhai