[Csaladtortenet 2] Segítség kérés

György Ujj ujjgyuri at gmail.com
2018. Jan. 29., H, 14:58:43 CET

Kedves Emőke!

Egyrészt én a myheritage family tree builderét ajánlanám családfa
szerkesztő programnak, csak nem muszáj szinkronizáltatni a myheritage
oldallal. Egész jól tud magyarul és a programon belül készített családfák
még a magyar helyesírásnak megfelelően is írja ki a neveket.
Innen le lehet tölteni: https://www.myheritage.hu/family-tree-builder

Másrészt a kiolvasási segítség Kolcsmező lesz és Kertész.

Üdvözlettel
Ujj György

2018. január 29. 14:43 Attiláné Komáromi írta, <komaromiattilane75 at gmail.com