[Csaladtortenet 2] 1917.évi születések és házasságok kutathatósága

Ákos Polgár 1.polgak at gmail.com
2018. Jan. 29., H, 18:46:49 CET

Kedves Zétény !
Ez inkább jelen hazai gyakorlatban törvényértelmezés, vagy nem is
értelmezés, csak gondolkodás nélküli végrehajtás az illetékes kutatóhelyek
részéről. Amikor kutattam őseimet a MOL-ban, nem volt még polgári akv.
másolat, de nem is lett volna nagy szükségem rá, mert levéltári kutatásom
előtt is birtokomban voltak 1895. előtti adatok őseimről.
Ü.: P. Á.