[Csaladtortenet 2] DNS vizsgálat

Szilvágyi Gábor szilvagyi.g at t-online.hu
2018. Jan. 29., H, 20:30:09 CET

Lehet, hogy részemről maradi dolog, de, én még úgy tanultam, hogy ha valakinek írok, akkor azt illik megszólítani.

De hát akkor maradjunk az új módinál.

---

a.)  a HVG-re , mint forrásra hivatkozni egy tudományos kérdésben, azt hiszem ezt kommentálni sem kell

b.)  a „szovjet felszabadítók” hatását a magyarok genetikai állományára smile-val kiegészítve, több, mint gusztustalan dolognak tartok.

Gábor

Kutatott családok:

Szilvágyi, Székely (kolozsvári), Szalay (potyondi), Váradi (kolozsvári), Szente, Tanáts, Tompos (zsebeházi), Z(s)itkovszky(i), Sennyey(i), Asbóth, Antal, Horváth, Szilády(Szilágyi), Kováts, Tiborcz, Eöry, Saáry(Sári), Lampért, Fábry(i), Légrády(i), Koronkay, Csóy(i), Saly, Hollósy, Enessey, Chernel, Borza, Hosszútóthy, Alsókáldi Káldy