[Csaladtortenet 2] nevek

László Kulcsár laszlo.j.kulcsar at gmail.com
2018. Jan. 30., K, 18:46:00 CET

Nálam ez a Megyes/Medgyes/Meggyes névnél fordul elő. Sokat költöztek, és az
anyakönyveket vezetők úgy tűnik a saját megszokásuk szerint írták a nevet,
sokszor ugyanannál a személynél, legalábbis a Megyes/Medgyes ügyben. A
Meggyes verziónál egyszer egy új családfa ág indult, ahol aztán mindenki
más Meggyes lett.A többségük nem tudott írni-olvasni, szóval gondolom
elfogadta amit a pap feljegyzett. A saját adatbázisomban mindenkit
következetesen Megyesnek írok, de jelölöm ha az anyakönyvben máshogy írták.
Ez a része szerintem személyes preferencia.
Laci