[Csaladtortenet 2] nevek

András Töreky toreky.andras at gmail.com
2018. Jan. 30., K, 21:44:50 CET

Hirtelen két, a témába vágó könyv jut eszembe:
Kázmér Miklós: Régi magyar családnevek szótára XIV-XVII. század. Magyar
Nyelvtudományi Társaság Budapest 1993.
Ördög Ferenc: Zala megye népességösszeírásai és egyházlátogatási
jegyzőkönyvei (1745–1771). I–II. Budapest–Zalaegerszeg, 1991–1993
Mindkettőben bőven van példa és magyarázat a nevek változatos írásmódjára.
Mindenkinek a figyelmébe ajánlom, akit a téma bővebben is érdekel. Persze
van több is, de kezdetnek ez is elég.

Töreky András

Mentes
a vírusoktól. www.avast.com