[Csaladtortenet 2] nevek

Dr. Hatvany Béla Csaba csaba at hatvany.de
2018. Jan. 31., Sze, 10:44:05 CET

Kedves Imre, kedves Listatársak!

A megadott link nem a
Kázmér Miklós: Régi magyar családnevek szótára, XIV-XVII. század, Magyar Nyelvtudományi Társaság, Budapest, 1993
szótárhoz vezet, hanem a
Kázmér Miklós: magyar családnevek névvégmutató szótára, XIV-XVII. század, ELTE Magyar Nyelvtudományi és Finnugor Intézet, Magyar Nyelvtudományi Társaság, Budapest, 2009
névvégmutató szótárhoz.

Az utóbbi is egy értékes mű, de más mint az előbbi.

Nekem csak egy oldal van meg az előbbiből (a Hatvani szócikk), amit példaként csatolok.

Üdv,
Csaba