[Csaladtortenet 2] Érdekes WEB-oldal: "Nö-Kép-Kert" - a magyar történelemben szerepet játszó nők portréi

Beatrix Julianna Philpott csaladfa2 at gmail.com
2018. Júl. 10., K, 08:55:11 CEST

Kedves Kristóf!

Köszönöm, nekem ez új volt.
Egy kis magánvélemény: Az oldal leírásában található leírás, miszerint " „A
magyar asszonyok lexikona“ felbecsülhetetlen értékű adattár. Több mint ezer
oldalon ismerteti a magyar történelemben szerepet játszó nők életét" egy
kicsit sem korrekt megfogalmazás, mivel az oldalon közölt nők 99%-a az
1930-as években élt, és legtöbbjük még csak kicsit sem volt hatással a
történelemre. Úgy tűnik ez alapján, hogy 1930 előtt nem is éltek a
történelemben fontos szerepet játszó nők. Hol vannak a többiek? A kérdésem
persze költői, a szerkesztő Bozzay Margitnál már hiába reklamálnék.. Sajnos
mint általában a XX. századi lexikonok, csak a saját kortársakkal
foglalkozik, ami kiábrándító.
Elnézést a magánvéleményért.

Üdvözlettel,

*Philpott Beatrix Julianna*
*genealogist and photo collector*
*genealógus, XIX. századi fotográfiák gyűjtője*
e-mail: csaladfa2 at gmail.com
honlap: http://genealogia.blog.hu/
fényképgyűjtemény: http://www.flickr.com/photos/genealogus/