[Csaladtortenet 2] bemutatkozás

Kiss Zsuzsanna kiss1954_db at freemail.hu
2018. Júl. 14., Szo, 15:36:33 CEST

Tisztelt Levelezőlista! Régóta böngészem a családtörténeti archívumot, és egy éve eldöntöttem, hogy én is belefogok a családfa kutatásba.
Kiss Zsuzsa vagyok, Debrecenben élek. Családom Debrecenben és környékén élt és él ma is, főleg a régi kertségekben. Sajnos elég gyakori nevekből áll a családom neveinek többsége, így nem könnyű a kutatás, de haladok.
Most leltem rá ükanyám egyik testvérére egy kölcsönkapott könyvben, ami a debreceni Újkertről szól. A könyv végén különböző időpontokból vannak összegyűjtve az ott élők. Így újabb ágat is kutathatok.
Kívánok mindenkinek sikeres kutatást! Dr. Kiss Zsuzsa