[Csaladtortenet 2] indexelt anyakönyv javítása

Marcsi H hamory.marcsi.49 at gmail.com
2018. Júl. 16., H, 14:33:15 CEST

Kedves Listatagok!
Tegnap egy olyan anyakonyvet talaltam, ahol az apa keresztneve utan az anya keresztneve, majd az apa csaladneve van irva, de az anyanal nincs csaladnev. Erre az indexelo az anyahoz irta be az apa csaladnevet, es az apanak nem adott csaladnevet.
A regebbi anyakonyvek indexelesenel az is elofordult, hogy a tekintetes ( 360) , nemes (tobb mind 90 ezer talalat van), es hasonlo megtisztelo neveket irtak be mint csaladnev.
Kerhetitek a javitasokat, de nekem eddig mindig arra hivatkoztak, hogy erre nincs lehetoseguk, es az elozo levelemben irtak szerint jarjak el.
Minel tobb indexelot varunk a MACSE oldalra, amivel segiteni tudjatok a MACSE adatbazisat es a keresesekre  a talalatok novekednek a tobb indexelt anyagokal.
Mi ismerjuk a nyelvunket, az anyakonyvek beirasait mi jobban el tudjuk olvasni. (meg mi is kovetunk el hibakat).
Aki tobet szeretne errol megtudni, az irjon Solymosi Tamasnak.  solymitomi at gmail.com

Udv. Marcsi.