[Csaladtortenet 2] Fwd: nemesség kutatása

Varga István istvan.varga at ikl.hu
2018. Júl. 24., K, 09:59:56 CEST

T. Listatársak!

Kis lépesekkel ugyan, de haladok..... igaz - nemesség kutatási
tapasztalatok hiányában - nagyon sokszor kerülök mellékvágányra.

Emlékeztetőül: Rákospalotai nemes betelepülő (óváry) Szőcsökről
szeretnék többet megtudni.... ír róluk néhány sort Kempelen és Kőszeghi
is. Címeres levelet 1766-ban kapott, amelyet 1824-ben hitelesítettek.

Kerestem a címeres levél kiadásáról szóló bejegyzést a Királyi
Könyvekben és kerestem a hitelesítésről szóló írást az 1824-es Nemességi
bizonyító iratokban..... eredménytelenül. Ez vajon miért lehet? Ezek nem
teljes körűek, nem tartalmaznak mindent?

Megköszönöm, ha segítetek.

Üdvözlettel: Varga István