[Csaladtortenet 2] Aradszentmárton

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2018. Júl. 24., K, 22:01:04 CEST

Kedves Kutatótársak!
Észrevettem, hogy általában elég jól olvashatóan minden kép tetején ott van
a kötet száma (I-VI-ig) és az anyakönyv típusa *, oo, vagy + (azaz
születési, házassági, halotti).
Így végül viszonylag fájdalommentesen szét tudtam dobni mind a három film
összes fájlját (2724 képkocka...):
Halotti I-VI, Házassági I-V, Születési I-VI alkönyvtárba.
Így legalább könnyebb keresni az anyakönyvtípus alapján, az évkört pedig
behatárolja a kötetszám (még ha a köteteken belül sokszor nincsenek is
időrendben a lapok).
Tehát ha valakit érdekelnek Aradszentmárton FS-en lévő katolikus
anyakönyvei (1750-1852 között), íme:
Típus Kötet DGS filmszám Képszám
Áttértek 7994535  751-754
Halotti 1 7994535  275-341
Halotti 1 8113552 6-9
Halotti 2 7994535  342-432
Halotti 3 7994535  249-274; 706-750
Halotti 3 8113553 982-1018
Halotti 4 7994535  622-705
Halotti 4 8113553 1101-1107
Halotti 5 7994535  433-621; 755-885
Halotti 5 8113552 11-12
Halotti 6 7994535  886-1098
Halotti 6 8113552 18
Házassági 1 8113553 921-945
Házassági 2 8113553 946-981
Házassági 3 8113553 1019-1100
Házassági 4 7994535  24-173
Házassági 5 7994535  174-248
Születési 1 8113553 202-352
Születési 2 8113553 247-325; 421-432
Születési 3 8113552 5, 19-262, 264-296; 306-335
Születési 3 8113553 653
Születési 4 7994535  5-23
Születési 4 8113552 10; 263; 297-305; 447-468
Születési 4 8113553 61-201; 246; 353-420; 433-495; 579-652; 654-920;
1108-1125
Születési 5 nincs
Születési 6 8113552 13-17; 336-446; 469-486
Születési 6 8113553 5-60; 496-578

Üdv,
Anna