[Csaladtortenet 2] Aradszentmárton

Márki László marki.laszlo at upcmail.hu
2018. Júl. 24., K, 22:31:52 CEST

Kedves Anna!

Igen. Én is találkoztam rendezetlen anyakönyvvel. Szintén az
Aradszentmártonival.
De ez még a kurblis mikrofilm kivetítős kutatás idejében volt. A
rendezetlenség miatt nem is találtam meg, amit kerestem.

Az oldalankénti időpont indexelést nagyon jónak tartom. Nem tudok
egyszerűbb, jobb eljárást.

Megcsináltad-e mind a három film indexelését, vagy csak az egyiket, vagy
annak is csak egy részét?
Rögzítetted-e, hogy az indexelt dátumokhoz keresztelési, esketési vagy
halotti bejegyzés tartozik-e?
Megtaláltad-e a hónapokhoz és napokhoz tartozó évszámokat? Én sok oldalon
egyáltalán nem találtam évszámot.

Gratulálok a módszerhez!

Üdvözlettel        Márki László