[Csaladtortenet 2] kiolvasási segítség

Vértesi Tamás vertesit at mail.kabelnet.hu
2018. Júl. 25., Sze, 12:11:59 CEST

Kedves Ferenc,

az - feltételezhetően - összes gyermek keresztelését elnézve:

https://www.familysearch.org/search/collection/results?count=20&query=%2Bsurname%3Apos*kol*%20%2Bbirth_place%3Afej%C3%A9r&collection_id=1743180

Jánosnak kell lennie.

Hogy 75-ben milyen indíttatásból jutott a plébános a Fr... névhez?

Üdv

Tamás