[Csaladtortenet 2] segítségkérés

Pasa István pasapista at gmail.com
2018. Júl. 27., P, 12:11:48 CEST

1875, 1871 ez szerintem simán belefér, hogy ugyanaz a János legyen...

a Rozália már sokkal érdekesebb....van ugye egy 1865.dec.28-i Julianna
születés, illegitim, csak a Kaszás Juli van a szülőnek megadva... extrém
esetben (????) lehet ugyanarról szó? Julianna további sorsáról van valami?
mert akkor ki lehetne zárni...

pj (pf) születésit keresőben pár napja néztem akkor valahol somogy megyében
dobott ki találatot fridrik néven kb a születési időben, de az nagyon
messze van perkátától....