[Csaladtortenet 2] Balatonfüred régi kat. temető

CsBZs csbzs1 at yahoo.com
2018. Júl. 27., P, 23:56:21 CEST

Kedves Berci!
Én egy  pár éve a temető sok sírját lefényképeztem azon célból. hogy a MACSE adatbázisát bővítsem. Végül is a rossz kezem miatt nem töltöttem fel oda. Szívesen elküldöm a képeket, de feldolgozni nem tudom.
Zsuzsi
(CsBZs)

Bécsy/Béchy/Bétsy és i végz déssel ugyanezek,Perschmann,   Czakó,   Gay,Gönczy/Gönczi, Cseresnyés, Kócsy/Kócsi, Varga (Pozsony környékér l), Oderszky)