[Csaladtortenet 2] FS oldalon csak születési anyakönyvekre lehet keresni?

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2018. Júl. 31., K, 12:43:02 CEST

Kedves Ferenc!
Az első válasz az, hogy igen, azok közül is csak az 1895 előttiekre.
A második válasz az, hogy nemrégen elkezdték az 1895 utáni, nem csak a
születési anyakönyvek indexelését is, azt hiszem Szabolcs-ból kiindulva, de
elég kevés van még. Mindenesetre én már találkoztam vele. De ha 1895
utánról kell valami, akkor először a MACSE adatbázisában keresek.
Üdv,
Anna