[Csaladtortenet 2] FS oldalon csak születési anyakönyvekre lehet keresni?

Katalin Littomericzkyné littkati at gmail.com
2018. Júl. 31., K, 14:35:15 CEST

Kedves Ferenc!

Csak arra lehet keresni, ami indexelve van. Még a születési anyakönyvek
sincsenek mind indexelve, a magyar házasságik és halottik pedig úgy tudom
egyáltalán nincsenek indexelve.
Ezeket a filmeket folyamatosan töltik fel, ha jól emlékszem, 2020-ra
ígérték hogy készen lesznek.
Ezeket a Catalog-ba a helység nevét beírva lehet keresni.
Amelyik filmnél fényképezőgép van, az be lehet hívni, és lapozgatva
nézegetni. Amelyiknél filmtekercs van még nem került fel.
Lengyelországban találkoztam olyannal is, hogy fényképezőgép és egy kulcs
volt, az csak külön feltétellel nyitható, amit én nem ismerek.

Üdvözlettel: Katalin