[Csaladtortenet 2] házasság

Balázs Karsai karsaibalazs.1982 at gmail.com
2018. Jún. 2., Szo, 22:20:23 CEST

Kedves Éva!

Vácott többször találkoztam a névváltozással. Nem lehet, hogy nem ezen a
néven házasodtak össze? Nálunk például Kádár Anna még Buchala Anna néven
született és ez csak a fennmaradt váci végrendeletek között szereplő Kádár
alias Buchala feljegyzésből derült ki számomra.

Balázs

2018. június 2. 15:33 Lengyel Attiláné írta, <lengyel.attilane.eva at gmail.com