[Csaladtortenet 2] Bodorfai Mesterházy kiolvasási segítség

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2018. Jún. 4., H, 15:26:50 CEST

Kedves Márton!
Egyetértek Ilivel. Prisca/Piroska bátyjának, Mihálynak ugyanazok a
keresztszülei, csak kicsit jobban olvasható az anyakönyvében  (Pa...ik
Ferenc és Zámbó Anna). Volt még egy Erzsébet Barbara nővérük is, de ott a
keresztszülők mások:
https://www.familysearch.org/search/record/results?count=20&query=%2Bfather_givenname%3Azsigmond~%20%2Bfather_surname%3Amesterh%C3%A1zi~%20%2Bmother_givenname%3Aroz%C3%A1lia~%20%2Bmother_surname%3Atolnai~
Üdv,
Anna