[Csaladtortenet 2] ALAPÍTÓ TAGOK

Beszeda László beszeda.csalad at freemail.hu
2018. Jún. 5., K, 23:22:48 CEST

Kedves listatársak !

Mielőtt mind a 100 olyan alapító tagnak válaszolok, akik az alapító közgyűlés döntése alapján lettek azok, elmondom a tényeket:

A MACSE alapítása a RADIX listán kezdődött, majd a 3-ik CSATT-on folytatódott. rengeteg kutató szólalt fel pro és kontra, míg eljutottunk a 2011 januári alapító közgyűlésig ahol 24-en jelentek meg. Már itt döntés született arról, hogy az egyesület tágan értelmezi az ALAPÍTÓM TAG fogalmát, tekintettel arra, hogy jellemzően internetes társaságról van szó.
Nem biztos de azt hiszem azoknak ajánlotta fel a vezetés az alapító tag címet, akik 2011-ben kérték felvételüket.
 Kicsit zavaros a nyilvántartás, vannak olyanok akik személyesen ott voltak, de lettek alapítók, de én csak abból a listából tudok dolgozni, amit a tagnyilvántartótól kaptam.

Sajnos az első 24 fő után kissé kusza a nyilvántartás így olyanok maradtak ki az alapító tagságból, mint pl

Ábrahám Vera
Baán Beáta Mária
Babcsányi Judit
Baiersdorf Christof