[Csaladtortenet 2] Kiolvasás

Judit Babcsányi babcsanyi.judit at gmail.com
2018. Jún. 8., P, 10:55:01 CEST

Kedves Éva!

Igen, a linkelt képen jól olvasható: az apa Bodnár József, r.k. nőtlen,
személyesen megjelent és kérte, írják be és viselje a nevét a gyermek.

És mivel Aurora adatai is jobban olvashatók: szakácsnő volt (coqua)

Úgy látom, ebben az anyakönyvben minden sorban ott van egy név a
megjegyzéseknél akkor is, ha nincs más megjegyzés. Nem biztos, de talán a
bejelentő neve.

Üdv
Judit

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:9Q97-Y33W-S7M