[Csaladtortenet 2] csaladtortenet digest, 84 kötet, 8 szám/ 2. Zvolen (Attiláné Komáromi)

kffarkas kffarkas at upcmail.hu
2018. Jún. 8., P, 13:07:47 CEST

Kedves Emőke és Mindannyiótok!

Emőke kérdezte Zólyom vármegye település jegyzékének elérhetőségét.

A Familysearch oldal ebben a kérdésben is segít (és a teljes település listára rá lehet keresni, ahol a felekezeti viszonyok és az adott település anyaegyházának helye is megtudható a honos felekezetekre vonatkozóan):

Magyarország helységnévtára tekintettel a közigazgatási, népességi és hitfelekezeti viszonyokra / szerkesztette Dvorzsák János:

https://www.familysearch.org/search/catalog/163772?availability=Family%20History%20Library

((Az oldalon az alábbiak szerint lehet kiválasztani, hogy az első vagy a második kötetet akarod megnézni - ez szerintem egyszerűbb és gyorsabb, mint a mikrofilmen történő keresés:
To view a digital version of Vol. 1 of this item click here.
To view a digital version of Vol. 2 of this item click here.))

(Nekem kicsit lassú a letöltődés, de aki az ősöket kutatja az legyen türelmes … 😊)

üdv.: Karcsi

Küldte a Windows 10 Posta