[Csaladtortenet 2] Fw: Fwd: Nemcsik címerpecsét

Janos Varga varga6754 at gmail.com
2018. Jún. 13., Sze, 08:31:30 CEST

A pajzsban lévő kar három búzakalászt tart. Ez meglehetősen gyakori motívum
a magyar heraldikában.

A sisakdísz karja vagy valamilyen növényi ágat (lehet pálmalevél) tart,
vagy pedig egy kard van a kézben, és a vércseppek tűnnek levélmotívumnak.
Én a 2. és 4. kép alapján még azt sem zárnám ki, hogy a kard végén egy
kisméretű levágott fej van...

Soós Ferenc <fsoos at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2018. jún. 13., Sze,
8:20):