[Csaladtortenet 2] érdekes link

F. Fábiánné Melinda ffmelinda65 at gmail.com
2018. Jún. 13., Sze, 18:23:28 CEST

A MACSE szerelemgyerek, a 7. esztendő minden kapcsolatban vízválasztó:)) .
Sajnos nem mindenki jó ember az egyesületben, emiatt távoztam belőle, de
pozitívan drukkolok a fennmaradásáért. Nem bánnám, ha a jelzettek
észrevennék magukat, és  fontolóra vehetném a csatlakozást  újra:) Ez
persze csak álom, de , hátha mégis !:)) Van rá aktuális példám:

 Egyik fiam  5. éve rákos, irgalmatlan kezeléseken esett át, 40 akárhány
kilóra fogyott, gondolatban és lélekben már lemondtunk róla. Aztán tegnap ,
az ezredik  CT után a vele  egykorú orvos megnyugtatta, hogy meggyógyult.
Mindez abban az épületben történt, ahol az első munkahelyem volt, az utcát
az akkori főigazgatóról nevezték el, az intézményt pedig az akkori
gazdasági igazgatóról , 42 évvel ezelőtti állapot:)) Vannak még csodák, ha
az ember nagyon akarja.

Üdv, Melinda