[Csaladtortenet 2] épület azonosítása Szekszárd 1930

Zétény Szabó zetenyszabo99 at gmail.com
2018. Jún. 19., K, 18:13:50 CEST

Kedves Emese!

Tényleg furcsa.
Viszont nem hiszem, hogy ő az. Az általam róla látott képekhez nem
hasonlít, bár azok későbbiek.
Meg a polgári szerintem csak fiúiskola volt. Azt nem tudom, gimnáziumba
járt-e utána.
Egy osztálynévsor talán eldönthetné (mondjuk Szabó József névvel nem
biztos).

Mindenesetre köszönöm a figyelemfelkeltést. Elgondolkodtató volt.

Üdv!

Zétény