[Csaladtortenet 2] Békés Megyei Levéltár - Gyula

Márki László marki.laszlo at upcmail.hu
2018. Jún. 25., H, 15:20:31 CEST

Kedves Kutatók!

Mindig örömmel mentem a Gyulai és Békési levéltárba.
Az internetes kutatási lehetőség kialakulása előtt gyakran jártam oda anyakönyvi másodpéldányt és papírdokumentumot kutatni.
Gyulán patinás környezet, Békésen célszerű, kényelmes kutatóterem várt.
És elsősorban emberi, segítőkész levéltárosok.
Többször e-mailben kértem segítségüket, mikor az odautazás gondot okozott számomra. Pontos, részletes és kimerítő válaszokat kaptam.
Persze nem direkt kutatást, hanem dokumentumok elérhetőségét, raktári jegyzékeket iratok előkészítését kértem.
Interneten is hozzáférhető Tematikai Cédula Adatbázisuk. Már találtam benne informatív iratot, amit utána a levéltárban előkészítettek nekem.
Most is van 15-20 darab a feljegyzéseimben. Készülök még ebben az ügyben oda utazni. (Ha marad még hely.)

Szóval az én kedvenc levéltáram Gyula.
Üdvözlettel        Márki László

---