[Csaladtortenet 2] Czinege Ferenc és Ökrös Mária

György Ujj ujjgyuri at gmail.com
2018. Jún. 28., Cs, 14:34:21 CEST

Kedves Tamás!

A szülők valószínűsíthető házassága itt:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33S7-9GBC-XNW?i=124&cc=1452460

Sajnos az 1923-as születés nem kutatható, azt csak közvetlen leszármazott
kérheti ki anyakönyvi kivonatként.

Üdvözlettel:
Ujj György

Tamás Szucs <hunatomka at gmail.com> ezt írta (időpont: 2018. jún. 28., Cs,