csaladtortenet digest, 81 kötet, 3 szám

Livinca.Godisa livinca.godisa at gmail.com
2018. Már. 3., Szo, 15:02:33 CET

Kedves Judit!

Csorvást én indexeltem. Sajnos nem érhető el az általad keresett időszakra
vonatkozó SZÜLETÉSI anyakönyv, az én bánatomra is!
Az utolsó elérhető, s letölthető születési anyakönyv sorszám dátuma:
1908.12.26.

Sőt, a következő filmekben hiányzik egy pár sorszámú anyakönyv:
004812448 film (születési) 39.-től 40. számú (1897/39, 1897/40),
004812295 film (esketési) 52.-től 54. számú (1937/52, 1937/53, 1937/54),
004812452 film (halotti) 70.-től 71. (1901/70, 1901/71) számú anyakönyvek nem
lettek lefotózva, nem hiszem, hogy kitépték, vagy megsemmisültek ezek a lapok.
Kb. két hét múlva megyek haza Csorvásra, megpróbálom az anyakönyvi hivatalban
lefotózni, vagy legalább kijegyzetelni. :)

Én azt a módszert követem, hogy a házassági és halotti anyakönyvekből szedem
ki a születési adatokat, ha benne van, nem mindig! :(
Ha még 1895.10.01. előtt született egyénről van szó, akkor néha, de nem
mindenhol, megjegyzésben szerepel, hogy kivel kötött házasságot, vagy mikor
halt meg.

Pali.