[Csaladtortenet 2] MyHeritage

Horváth Péter elar74 at yahoo.com
2018. Már. 5., H, 23:44:31 CET

Szia
Nekem volt 1 éves előfizetésem, decemberben járt le.Érdekes módon egyelőre engedi, hogy 400 ember legyen rajta, de félek, hogy előbb utóbb tesznek "ellenem" valamit :)
Én szeretem az online fájukat, könnyen és gyorsan kezelhető. A Geni sajnos nem jön be, pedig funkcióra jobbnak érzem.Az nagyon bosszant, hogy a családtagjaim már nem tudják nézni az odalam, hiába vannak meghííva rá.A kereső miatt felesleges - gyakorlatilag szinte mindent meg lehet találni ingyen máshol.Ennek ellenére mondjuk én találtam egy rokont, akit máshol máshogy nem sikerült volna :)
Egyszóval ha van felesleges ennyi  pénzed akkor 1 évet megér(het) a dolog.
Üdv: Péter