[Csaladtortenet 2] Fwd: Rendszer leállás

Tamás Deák tamas.deak at gmail.com
2018. Már. 6., K, 13:57:24 CET

---------- Forwarded message ----------
From: "Kutatófelügyelő" <kutato at bparchiv.hu>
Date: 6 Mar 2018 12:39
Subject: Rendszer leállás

Tisztelt Kutatóink!

Budapest Főváros Levéltára 2014. január 1-jétől vezette be a scopeArchiv
rendszert, amely a www.eleveltar.hu  oldallal összeköttetésben kezelte és
kezeli a kutatói megkereséseket, beiratkozásokat és kéréseket.

A több mint négy éve üzemben lévő rendszer frissítése, javítása,
karbantartása több munkanapot vesz igénybe. A rendszer teljes körű
upgrade-je miatt a scopeQuery-t 2018. március 9-én 19 órakor, a scopeArchiv
részt március 10-én leállítják. Előreláthatólag 2018. március 25-éig nem
lesz elérhető egyik felület sem, amely idő alatt Budapest Főváros Levéltára
semmilyen elektronikus úton érkező megkeresést (beiratkozás, irat kikérés,
másolat-megrendelés) nem tud fogadni.

Ezen időszak alatt nem lesznek elérhetőek a scopeQuery és az eleveltar.hu
oldal szolgáltatásai sem.

Kérjük, hogy figyelje és kövesse a levéltár nyilvános online felületeit (BFL
honlap <http://bparchiv.hu/>, BFL official Facebook
<https://www.facebook.com/budapestleveltar/>, Magyar Levéltári Portál
<http://www.archivportal.hu/hu/>, E-levéltár oldal
<https://www.eleveltar.hu/>).