[Csaladtortenet 2] Debrezeni születési anyakönyv

Tunde Gyurko gyurkot at gmail.com
2018. Már. 8., Cs, 05:40:58 CET

Debrecen melletti település Balmazújváros. Oda telepítettek be németeket.
Kezdetben a református anyakönyvben szerepeltek, majd miután felépült a
saját templomuk, saját anyakönyvet vezettek. Debrecenben, mint Előd is
jelezte, nem volt saját templomuk a németeknek számosságuk miatt.
Balmazújváros esetében a FS 1769-tól dolgozza fel a szeletéseket (
mostanában nem néztem, hogy került-e fel korábbi), viszont van egy korábbi
anyakönyv, amiben 1726-tól vannak adatok. Azonban sajnos, pont 1761-69
közötti rész hiányzik. Ettől függetlenül nekem Újvároson nem ismerős ez a
név.
üdv. Tünde