[Csaladtortenet 2] Kaphatnák segitsëget ebben a levelezö csoportban?

Julianna Weiss julwei at ymail.com
2018. Már. 10., Szo, 17:37:45 CET

Kadves Angela!Elsö sorban szeretném megtalálni az édesapám családját.Sándor Weisz szül 1904, november 10. Budapeströl öt munkaszolgálatba vitték mint zsidot1942-ben, egy félévvel av én születésem elött. Anyám tudott levelzni vele ésmegirni mikor én születtem oktober 1942-ben. De aztán ment tovább a háboru és Sándor valamikor 1943-45 eltünt Sovjetunioban. Az öccse Géza Weisz együtt volt vele a cspatban
de elvesztették egymás. Géza orosz fogságba került de nem tudott semmit a bátyjáról.Géza megélte és haza került Budapestre valamikor a felszabadulás után. Sándorról nem tudott semmit. Mi soha nem tudtuk meg hogy mi történt édesapámmal. Anyukám gyászolta öt az életeveéig.
Ha apukát tudnám "megtalálni", aztán szeretném tudni a nagyszüleimet is. Honnan jöttek Budapestre? Nagyapám Bernát Weisz férfiszabó volt és kis salyát szabósága BudapestenKatona volt az elsö világháboruban,visszajött és meghalt Budapesten a 30-as évek elején.
Nagymamám leányneve volt Rivka vagy Rika Kohn. 4 gyereket kaptak, Sándor volt a legidössebb,aztán jött Zoltán Weisz, késöbb Vértesi. Aztán Erzsébet (Bözsi), férjesen Geocze.
A legfiatalabb volt  Géza Weisz aki késöbb változtatta a nevét György Kenedi és a 60-as évekbenkivándorolt New Yorkba. Nagymama meghalt Budapesten azr hiszem 1970-es években. Akkor marén és nayukám rég Stockholmban éltünk.
Nagyon örülnék a segitségnek!
Julianna