[Csaladtortenet 2] dspace.oszk.hu

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2018. Már. 11., V, 15:15:00 CET

Kedves Zétény!
Ezzel már én is próbálkoztam, sokféleképpen beállítottam már az "Advanced
filters"-t, de nem sikerült teljesen rájönnöm a logikájára. Úgyhogy a
szűrőt most már hanyagolom, csak a keresőbe írom be a keresett neveket,
sokszor idézőjelbe téve. Így is vannak "érdekességek". Például:
Szatmári Aladár (idézőjel nélkül): 5573 találat
Szatmári: 1196 találat
Aladár: 8399 találat
"Szatmári Aladár" (idézőjelben!): 0 találat.
Ennek ellenére rengeteg, számomra fontos gyászjelentést találtam, bár még
mindig ér meglepetés, amikor valakit keresek, és a találatok között
felbukkan egy ismerős név, akiről azt hittem, már minden lehetséges
kombinációban rákerestem régebben.
Üdv,
Anna