[Csaladtortenet 2] Pápai református adatok a Hungaricana adatbázisban

Zétény Szabó zetenyszabo99 at gmail.com
2018. Már. 15., Cs, 16:14:50 CET

Kedves Kutatótársak!

Ilyet még nem láttam.
https://library.hungaricana.hu/hu/view/PRGYK_Fk_09/?query=kallos&pg=431&layout=s

Elég régóta tudom, hogy Kallós Mária ősanyám Enyingben született 1799-ben
vagy 1800-ban, apja Ferenc, ottani oskolamester. Viszont az anyakönyvek
hiánya miatt eddig csak sejtettem, hogy ennek a Ferencnek volt egy Sámuel
nevű (mezőszentgyörgyi szülletésű) és egy Dániel nevű (enyingi születésű)
fia. Most már mindkettő ismert, Sámuel a táci anyakönyvekből, Dániel pedig
a csatolt könyv 440. oldalán.

Úgy veszem észre, hogy a pápai református kollégium elég sok ilyet adott
ki, amelyek hasznosak a kutatásban.

Üdv!

Zétény