[Csaladtortenet 2] Gramps

Tibor Diamant tibor.diamant at gmail.com
2018. Már. 16., P, 10:55:40 CET

Kedves Anna!

Több, mint 8 éve használom a GRAMPS programot.

A program választás néhány indoka:

   - Családfa adataimat lokális gépen akartam kezelni.
   - ​Ingyenes program
   - Többnyelvűség (olyan rokonaim vannak külföldön, akik már nem tudnak
   magyarul)
   - Folyamatosan fejlesztik​

​Vannak apró hátrányai, de eddig ezek nem voltak annyira zavaróak, hogy más
program használatára kellett volna áttérni.

Üdvözlettel: Diamant Tibor