[Csaladtortenet 2] Gramps

Tunde Huszar tuuundiii at gmail.com
2018. Már. 16., P, 13:13:43 CET

Kedves Elemer Gabor,

Igen, en sem voltam nyugodt.

Es milyen programban tarolod az informaciokat offline?

A teljesseg kedveert ugyanakkor volt mar ellenkezo pelda is, mivel elerheto a fa online, igy volt olyan aki irt kedvesen, hogy o bizony hozza kapcsolna az enyemhez meg negy elozo generaciot es oldalagakat. Na ot kedvem lett volna megolelni, mert honapokat sporolt meg nekem.
Tehat nehez megtalalni az egyensulyt.
Tervem szerint lesz offline fam is az online mellett, hogy a jo oldala se vesszen el, csak birjam idovel mindkettot.

Udv, Tunde