[Csaladtortenet 2] Gramps

Othon P. László othonpl26 at gmail.com
2018. Már. 16., P, 19:55:38 CET

Kedves Elemér!

A BK 7.2.16 verzió magyarosító fájlra nincsen szükséged? Én 20 éve
használom ezt a program rendszert és teljesen megfelel. Ha megküldöm a
Magyar.BKW fájt akkor tesztelnéd nekem? Igaz csak tavaly vettem meg 45$-ért
a programot és csak 4300 személyt kezelek vele. Remek táblázatokat (kör,
félkör stb.), statisztikákat és könyv formátumú leírásokat lehet
kinyomtatni.
Bárkinek segítek aki kéri.
Üdv. és szeretettel: Pali

Mentes
a vírusoktól. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

2018. március 16. 13:15 dr. Csuti Elemér Gábor írta, <