[Csaladtortenet 2] Gramps

Szabolcs Attila Makra makra.szabolcs at gmail.com
2018. Már. 17., Szo, 12:16:56 CET

Kedves Anna!

Én is Gramps-et használok. Csak ajánlani tudom.
Nagyon nem ástam bele magam, de eddig még semmi problémát
nem véltem felfedezni.
Persze összehasonlítani sem tudom más programokkal, valamikor régen
az Ahnenblatt programot próbáltam, arról váltottam...
A Gramps tud gedcom-ba is menteni, ha esetleg nem tetszene, nem fogsz
semmit elveszteni.
A neveket magyar sorrendbe rakja.
A másik kérdésre nem tudok válaszolni.

Üdv: Szabolcs