[Csaladtortenet 2] Fw: Emlékeztető! 15 millió oldal - 15.000 Ft

Beszeda László beszeda.csalad at freemail.hu
2018. Már. 18., V, 19:24:05 CET

Kedves Béla ! Miután a 15.000 forintos ajánlat miatt sokan felszólaltak, a MACSE elnöke 14 ezer Ft/év díjban állapodott meg 100 fő előfizető esetére.Mivel tavaly 15 ezer ft és 150 fő volt az ajánlat, az idei némileg jobbnak mondható (igaz, hogy azóta a kétszer is kitüntettük az Arcanumot - és a Hungaricanat - az Év kutatóhelye díjjal. Nem mondom, hogy nem lehetett volna jobb kondíciókat elérni, esetleg a 100 és 400 fő közti lépcsőzetes ajánlattal,de talán jövőre. Én magam egy intézményi előfizetést tartanék megfelelőnek.  Beszeda LaciMACSE titkár